Білоруська косметика: доступна або марна?

20 Августа 2009

Хоча в багатьох сучасних публікаціях прийнято писати, що білоруська косметика здобула популярність і визнання, виключно, в останні роки, косметичні засоби республіки Білорусії користувалися популярністю ще за часів Радянського Союзу.

На загальному тлі тотального дефіциту ця продукція завжди виділялася ефективністю і якістю. Сьогодні білоруська косметика становить серйозну конкуренцію європейським товарам свого сегмента, в першу чергу, тому що випереджає продукцію багатьох західних брендів в рейтингу натуральності.

Феномен білоруської косметики

Прорив, здійснений білоруською косметикою в останні роки, полягає в творчому поєднанні багаторічних традицій із новітніми технологіями, як в області розробки нових рецептів і лінійок продукції, так і в області маркетингових стратегій.

Основа концепції кращих торгових марок Білорусі полягає в розумному компромісі між сучасними тенденціями в розвитку косметичної індустрії.

З одного боку, зараз все більшою популярністю користуються товари з натуральних компонентів. Косметика, в складі якої переважають речовини, отримані шляхом синтезування, підсвідомо сприймається, як небезпечна для здоров’я і втрачає популярність. З іншого боку, за довгі роки споживач звик до досить великого терміну придатності косметичних засобів, їх легкої консистенції, різноманітності ароматів. А цього важко досягти за допомогою тільки натуральних компонентів.

Провідні білоруські підприємства не використовують у виробництві:

  • продукти нафтопереробки;
  • агресивні поверхнево-активні речовини;
  • синтетичні барвники;
  • гідрогенізована касторова олія (іншими виробниками воно зазвичай використовується в тоніках і лосьйонах для підтримки стабільного стану всіх компонентів)
  • пропілен, гліцерин і бутиленгліколь як зволожувачів (за винятком тих випадків, коли ці речовини знаходяться в складі запатентованих рослинних комплексів, оскільки в них зміст цих речовин мінімально і вони неактивні);
  • формальдегіди, парабени, бронопол і інші консерванти, які можуть бути небезпечними навіть потенційно.

Пріоритети рецептур віддаються натуральним речовинам. Найбільш часто в якості сировини застосовуються витяжки з плодів, квітів, листя, кори і кореневищ рослин, молоко домашніх тварин, особливо, цілющий козяче молоко, продукти переробки бджолиного меду, дріжджі, висівки, вода з термальних джерел, ефірні масла природного походження.

Впродовж останнього десятиріччя відзначено розвитком активного співробітництва білоруських виробників з відомими західними брендами. Результатом таких продуктивних бізнес-альянсів стали серйозні переваги, які забезпечили косметиці колишньої республіки СРСР передові позиції на ринку країн СНД.

  • Інновації у виробництві. Завдяки партнерству з європейськими компаніями білоруські виробники мають можливість використовувати новітні досягнення науки і техніки в своїй галузі. Заводи обладнані за останнім словом західної техніки, що забезпечує необхідний рівень якості.
  • Екологічність косметики, забезпечена високоякісною сировиною і переважанням натуральних інгредієнтів.
  • Ідеальна пропорція «ціна / якість». Білоруські бренди фіксують ціну на мінімально допустимому рівні,
  • Всі провідні виробники Білорусі виробляють косметичні засоби у вигляді повних комплексів по догляду за шкірою, волоссям, нігтями. В асортименті кращих торгових марок є аматорські лінії для домашнього використання і лінії професійної косметики Професійна косметика: розумний підхід до краси для салонів краси.

Декоративна косметика Білорусі

Засоби по догляду за шкірою і волоссям, практично, не викликають нарікань у споживачів. Що ж стосується білоруської декоративної косметики Декоративна косметика: як зробити гарний макіяж, то її якість об’єктивно залишає бажати кращого.

Перш за все, критиці з боку покупців піддається колірний діапазон тіней і губної помади. Навіть в новітніх колекціях колірна гамма, що називається, «вчорашній день». Навіть з натяжкою її важко назвати відповідає останнім модним тенденціям, як би не декларували білоруські підприємства-виробники своє прагнення йти в ногу з часом.

Другий недолік більшості засобів білоруського мейк-апу – їх нестійкість. Туш обсипається, тіні вбираються, а помада розтікається.

Зрозуміло, такими негативними властивостями володіють не абсолютно усі товари цього сегмента, однак загальна картина свідчить – білоруські виробники декоративної косметики мають ряд реальних технологічних проблем, що потребують оперативного вирішення.

«Білить» і «Вітекс» – лідери ринку білоруської косметики

Компанії «білить» і «Вітекс» з’явилися на ринку понад двадцять років тому. Це родинні та партнерські фірми. Фактично – це родоначальники косметичної галузі Білорусі, яскраві й успішні приклади співробітництва білоруських підприємств з європейськими колегами, гармонійного поєднання народних традицій з досягненнями сучасної індустрії.

«Білить» – спільне білорусько-італійське підприємство. Її італійським засновником є ​​косметична компанія «G.V.F.». Одним з вдалих маркетингових ходів партнерів був початок випуску компанією власної упаковки з оригінальним дизайном. У дев’яності роки минулого століття упаковка була явним слабким місцем білоруського, так і, взагалі, пострадянського виробника. Елегантна упаковка «білить» відразу привернула увагу покупців і відбудувала торгову марку від конкурентів.

Сьогодні в арсеналі «білить» і «Вітекс» понад двадцять ліній косметики. Особливе місце займає екологічно чиста унікальна косметика «Bio Line», в складі якої немає:

  • барвників;
  • ароматизаторів;
  • лаурилсульфата натрію (сильного алергену, який знаходиться в складі багатьох миючих засобів та шампунів)
  • парабенів (консервантів, визнаних потенційно ракообразующим)

«Белгейтс» – білорусько-австрійська косметика нового покоління

Косметичні лінії «Белгейтс» розробляються і випускаються під керівництвом і при финасирования австрійської компанії «Astholtz». Це завод європейського рівня, укомплектований швейцарським і чеським обладнанням для виробництва косметики.

Найбільш відомий бренд компанії, який експортується в декілька країн, в тому числі і в Росії – LIV DELANO, асортимент якого налічує шістдесят п’ять позицій.

Перш чим надійти в продаж, продукція проходить скрупульозну перевірку на токсикологічну безпеку і нешкідливість. До складу косметичних засобів входять натуральне бабасу з плодів бразильської пальми, африканське масло каріте з плодів дерева ши, масло австралійського горіха макадамії і масло авокадо. Ці екзотичні компоненти компанія набуває у кращих світових виробників сировини для косметики і парфумерії: BASF, Fragrance Oils, Degussa та інших.

Як і інші лідери виробництва косметики Білорусі, «Белгейтс» не використовує в своїй косметиці гліцерин. У складі продукції його замінюють натуральні компоненти сорбітол і бетаїн.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code